środa, 15 października 2014

Mianowanie,zbiórka 17.10.2014

         
             Wilczki moje kochane spotkamy się w piątek tj. 17.10.2014 na krótką zbiórkę o godziny 16:00, mam tego świadomość, że to jest to informacja na ostatnia chwilę, ale liczę na Waszą obecność.

                Drodzy rodzice, kochane wilczki moje mianowanie odbędzie się w piątek po mszy o 18:00 w parafii świętego Kazimierza. Liczę na liczne przybycie, bardzo mi na tym zależy, ponieważ będzie to dla mnie szczególny dzień, jak i również dla Dominiki Dąbrowskiej :).





  1. Dla rodziców, których nie było na zebraniu,bardzo proszę o zapoznanie się z plikiem
  2. Bardzo proszę o przyniesienie wypełnionych dokumentów, które rozdawałam na zebraniu.
  3. W razie chęci zakupu czegoś z carricka bardzo proszę o karteczkę i wyliczone pieniążki.
  4. Dominika bardzo proszę, abyś odezwała się do mnie drogą e-mailową, bądź telefoniczną oraz o nauczenie się i przeanalizowanie pliku Delikatna Łapka-Ceremoniał





Ze wszystkich sił,
Akela;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz