środa, 10 grudnia 2014

Zbiórka 13.XII

Kochane wilczki,
w najbliższą sobotę spotykamy się na wspólnej zbiórce z 4 Gromada na naszej harcówce o godz. 9:30. Zbiórka ta będzie poświęcona na próby związane z jasełkami, które przedstawimy na Wigilii naszego środowiska.

Na zbiórkę zabieramy:
- dobry humor,
- ogrom radości,
- drugie śniadanie,
- buty na zmianę,
- krótką relację z ostatniej zbiórki.

Moje kochane wilczki jak Wam idzie sprzedaż kalendarzy ?
Nie zapomnijcie zabrać  pieniążków za kalendarze na najbliższą zbiórkę.
Może komuś brakuję kalendarzy? Mam jeszcze 10 wolnych.

Wilczki pamiętacie o zbiórce rzeczy, słodyczy dla biednych rodzin?
Serdecznie Was zachęcam do pomocy innym. Ja już uzbierałam, pare niepotrzebnych rzeczy które z pewnością przydadzą się innym.


W niedziele spotykamy się  o godz 7:30 przy parfii pw. Błogosławionej Matki Teresy z Kalkuty przy ul. Kochanowskiego 36,  tam będzie do około 12:30. Jeśli zostanie nam ciasto, to pojawimy się także na mszy wieczornej. Bardzo dziękuję za pomoc w pieczeniu ciast. Liczę, że wilczków również pomogą mi i Ikki w przeprowadzeniu kiermaszu.

Ze wszystkich sił,
Akela!







1 komentarz:

  1. A ja juz się nie mogę doczekać jak wilczki z brunatnej do mnie przyjdą wasza szóstkowa

    OdpowiedzUsuń